Evenementen organiseren

Evenementen organiseren, bedenken en ontwikkelen vraagt om een allesomvattende en conceptmatige aanpak. Wat het doel ook is. De organisatie, het merk of jij wilt iets bereiken, er moet iets in gang worden gezet, iets moet in beweging komen. Hoe wordt dit bereikt?

 

Samen met onze opdrachtgevers bedenken, ontwikkelen en produceren wij eventconcepten die het vermogen hebben om mensen te verbinden, te versterken en te verrijken: ‘Events that Engage, Embrace & Empower.’ Dit zijn eventconcepten die bijdragen aan het naar een hoger plan tillen van de organisatie, het merk en de mensen. Haal inspiratie uit ons verhaal en vertel ons jouw verhaal!

 

img
Events that
ENGAGE
Events that
EMBRACE
Events that
EMPOWER
Events that
ENGAGE
Events that
EMBRACE
Events that
EMPOWER

Events that engage, embrace & empower is de optelsom van persoonlijke voldoening, zakelijke verwerving én maatschappelijke verbetering.

Aaron Jansen | MarQuis evenementen

EVENEMENTEN ORGANISEREN | DURVEN ZIJN FILOSOFIE

Een van de grootste uitdagingen voor organisaties in de toekomst is ‘durven zijn’. Durven zijn bestaat uit twee woorden: durven én zijn. De waarde van deze woorden omvat echter veel meer. Bij ‘durven’ horen waarden als lef, moed en dapperheid, maar zeker ook vertrouwen, respect en waardering. ‘Zijn’ vraagt om zelfkennis, eigenwaarde en geldingsdrang, maar zeker ook historie, ambitie en een toekomstbeeld.

Waar kom je vandaan en waar ga je naar toe; van durven zijn naar durven worden. Essentieel is het om naar buiten te blijven kijken, hoe je je relateert aan de wereld en haar mensen. Dan richt je je op groei, op wording. Als je als individu durft te zijn, lever je een belangrijke bijdrage aan een team wat durft te zijn. En een team wat durft te zijn, zorgt ervoor dat de organisatie durft te zijn. Trots, saamhorigheid en waardering zijn hierbij belangrijke kernbegrippen. Bedrijven en organisaties, maar vooral mensen die weten waar ze voor staan en waar ze in geloven (why) hebben een authentiek verhaal te vertellen.

Durf jij te zijn?

 

 

EVENEMENTEN ORGANISEREN | VERHALEND VERMOGEN

Met onze opdrachtgevers beginnen we altijd bij het begin. We willen (terug) naar de essentie, de kern. Klinkt logisch, maar soms blijkt dit niet altijd een even makkelijke opgave. Zonder kraakhelder te hebben wat de vraag achter de vraag is, kan er geen relevante content (boodschap/verhaal) vertaald worden naar een eventconcept.

Tijdens de briefing zoeken we dan ook altijd de verdieping op zodat we het (merk)verhaal én het volledige DNA van de organisatie hebben kunnen inventariseren. Een goed eventconcept trechtert namelijk essenties uit het DNA en de kernwaarden van een organisatie en zet deze om naar een onderscheidend verhaal dat aansprekend en begrijpelijk is voor alle betrokken doelgroepen. Events krijgen meer betekenis als ze onderdeel uitmaken van een groter geheel. Er is veel mogelijk, niet alleen tijdens, maar ook voor én na het event.

Bring your brand story l!ve

EVENEMENTEN ORGANISEREN | ENGAGE – EMBRACE – EMPOWER

In een netwerkmaatschappij zijn de winnende organisaties van de toekomst uitstekende relatiebouwers. Het zijn de organisaties die het vermogen hebben om mensen te verbinden, te versterken en te verrijken. Het zijn relaties die aan alle betrokken partijen toelaten zich verder te ontwikkelen en hun dromen en aspiraties te realiseren. Deze relaties vertrekken vanuit wederzijds respect en vertrouwen en leiden tot een verdere ontwikkeling van het potentieel van elk van de stakeholders: ‘samen groeien’.

Dit maakt dat opdrachtgevers van ons ook eventconcepten verwachten die het vermogen hebben om mensen te verbinden, te versterken en te verrijken. Dit soort events zien wij als de optelsom van persoonlijke voldoening, zakelijke verwerving en maatschappelijke verbetering. Vanuit dit perspectief bedenken, ontwikkelen en produceren we samen met onze opdrachtgevers eventconcepten met meeslepende visies en symbolische waarden, die de sympathie van mensen oproepen en hen blijvend inspireren. Mensen worden zo betrokken bij de kern en de toekomst van de organisatie of het merk.

ONS VERHAAL | HET VERHAAL VAN ANDEREN CENTRAAL STELLEN

Onze filosofie en gedachtegoed over het organiseren van evenementen hebben we vertaald naar een (experimenteel) dynamisch 3D-print model. Het is onze overtuiging dat door te (blijven) experimenteren en leren van én met nieuwe technologieën, maar ook door niet gebruikelijke samenwerkingen aan te gaan, we juist vele nieuwe ideeën en mogelijkheden kunnen creëren. Ideeën en/of mogelijkheden die we zo weer kunnen doorgeven aan onze opdrachtgevers, maar bijvoorbeeld ook aan onze branche, waarin we gezamenlijk de kracht van live onderstrepen.

Genoeg over ons. Wat is jouw verhaal?