Het verhaal van anderen centraal stellen…

…dát is ons verhaal.

 

We all love stories, journeys and experiences…

Er was eens een team van creatieve professionals, dagelijks werkzaam in een prachtig en inspirerend pand gelegen aan de Dongevallei. Een prachtig natuurgebied gekoloniseerd door vliegende en zwemmende fauna, een gebied zo ingericht dat hooglanders rustig kunnen grazen. Dit is het gebied, de broedplaats, het kloppend hart, waar verschillende specialismen samenkomen en krachten worden gebundeld. Dit is de plek waar doelgericht wordt gewerkt aan spraakmakende eventconcepten voor jouw organisatie of merk.

 

Wij zijn team MarQuis evenementen


Klantonderzoek (2016) toont aan dat opdrachtgevers ons het meest waarderen voor onze hoge mate van expertise, onze betrouwbaarheid, onuitputtelijke bron van inspiratie en het onvoorwaardelijke ontzorgen.

Een bestaande relatie is vertrouwd, een nieuwe is objectief en heeft een frisse kijk. Ga voor de juiste expertise én de klik.

Team MarQuis evenementen

WENDY VAN DE BEURCHT | EIGENAAR EN COMMERCIEEL DIRECTEUR

Zowel zakelijk als privé ageer ik in de basis vanuit mijn gevoel. Altijd probeer ik te begrijpen wat de ander voelt. Een kwaliteit die ik door 25 jaar evenementen organisatie enorm heb ontwikkeld. Ik zie én grijp altijd kansen om mensen te helpen, te motiveren en te enthousiasmeren. Al mijn eigenschappen bundel ik dagelijks om me als dienend leider op te stellen voor mijn team. Als geen ander begrijp ik dat kennis, ervaring, inzet, creativiteit en betrokkenheid van werknemers het belangrijkste kapitaal is voor een organisatie. Dit merken onze opdrachtgevers ook!

“Niet werken aan een kunstje, maar handelen vanuit een overtuiging.
Echte schoonheid komt van binnenuit.”

  • Bekijk hier het interview van Wendy bij het programma ‘Nederland heeft het’ (RTL4)
  • Het volledige interview van Wendy uit ons MarQizine lees je hier

AARON JANSEN | STRATEGISCH & CREATIEF PARTNER

Strategie en creativiteit zie ik als twee kanten van dezelfde medaille. Creatie zonder strategie noem ik kunst. Dagelijks houd ik me bezig met het bedenken, doorgronden en uitvoeren van bedrijfsstrategieën. Het is mijn overtuiging dat de fameuze ‘return on investment’ altijd begint met het investeren in een ‘Big Idea.’ Een Big Idea ontstaan uit creativiteit. Briljante ideeën zijn het meest exceptionele bezit van het mens-zijn. Ze kunnen namelijk de toekomst van mens, merk en organisatie veranderen. Het leidt tot discussie, tegenspraak of bewondering. Ik noem het spraakmakend. Het zet aan tot verandering en brengt mensen in beweging. Het bedenken en ontwikkelen van eventconcepten die in lijn liggen met het DNA van organisaties vraagt om bruggen te slaan tussen strategie en creativiteit én andersom. Niets zo mooi om voor onze opdrachtgevers hier een belangrijke bijdrage aan te kunnen leveren.

“De kracht van l!ve is waar de wereld van strategie, emotie en beleving samenkomen.
Beleven is beter dan beloven.”

  • Het volledige interview van Aaron uit ons MarQizine lees je hier

DENISE MERTENS | OFFICE & EVENTMANAGER

De klik én match die ik heb met Wendy is voor onze opdrachtgevers een echte meerwaarde te noemen. Door onze jarenlange samenwerking geldt hier; één en één is drie. Dit merken onze opdrachtgevers vooral tijdens de productie van een event, aan een half woord hebben Wendy en ik meestal genoeg. Mijn eigen netwerk bestaat voor een groot deel uit mensen die actief zijn in het organiseren van publieksevenementen. Je merkt dat hier heel interessante kruisbestuivingen uit kunnen ontstaan. We houden dan ook met enige regelmaat sessies waarbij we uiteenlopende ervaringen delen. Hierdoor hebben we voor onze opdrachtgevers vaak creatieve (niet gebruikelijke) eventideëen en diverse interessante (financiële) voordelen. ‘The best of both worlds’ principe geldt hier.

“Herinnering van gisteren bepaalt vandaag en vormt daarom morgen.
Daarom creëren wij bijzondere belevenissen die blijvend inspireren.”


 

MELANIE MAAS | GRAFISCH VORMGEVER

De eventconcepten die we voor onze opdrachtgevers bedenken en ontwikkelen vertellen een verhaal en/of bevatten een of meerdere boodschappen. Wij noemen het: “Bring your (brand) story live.” Het creëren van een herkenbare ‘kapstok’ waaraan een evenement wordt opgehangen is één van de moeilijkste onderdelen bij de ontwikkeling van eventconcepten. Het vraagt veel creatief vermogen om voor onze opdrachtgevers op originele en juiste wijze de vertaalslag hiervoor te maken. Maar het is juist dit onderdeel waarin de mogelijkheid te vinden is om een uniek, spraakmakend en onderscheidend eventconcept te bedenken en te ontwikkelen. Creatieve maar vooral ook relevante (grafische) vertaalslagen maken voor onze opdrachtgevers is waar mijn kracht ligt.

“De nieuwe (netwerk)generatie stroomt momenteel het bedrijfsleven in,
houd daar NU rekening mee.”

TIM & JESSICA | SOCIAL MEDIA & STORYTELLING

Tim de Jong:
Als online specialist bekijk ik hoe content een belangrijke rol kan spelen binnen bedrijfsstrategieën. Niet alleen geef ik er een creatieve invulling aan, maar ook kijk ik naar data om uiteindelijk doelgroepen beter te kunnen begrijpen, om zo de doelgroep(en) optimaal te kunnen bedienen. Mijn realistische creativiteit komt van pas bij het bedenken en ontwikkelen van eventconcepten; Out of the box, maar altijd op basis van data en met het doel helder op het vizier. Mijn rol is bijvoorbeeld genodigden enthousiasmeren, mobiliseren en activeren door een aansprekend crossmediaal concept te bedenken voor een uitnodigingstraject rondom een event. Door de inzet van een veelzijdig (live) communicatietraject kunnen we het verhaal van onze opdrachtgever al in een vroeg stadium vertalen, vertellen en verankeren.

“Een evenement is (altijd) het hoogtepunt van meer.”

Jessica van Lambooij:
Inzet van evenementen biedt dé kans om het DNA en het verhaal van organisaties te (her)laden. Op deze wijze worden mensen meer betrokken bij de kern en de toekomst van organisaties. Op projectbasis schrijf ik voor team MarQuis teksten waar beleving
centraal staat. Het verhalend vermogen, ook wel (corporate) storytelling genoemd, is hierbij cruciaal. Je kunt iets heel feitelijk beschrijven, maar zodra je beleving toevoegt, spreekt het verhaal veel meer aan en beklijft het beter. Iedere organisatie heeft zijn eigen verhaal. Waarom bestaan ze, waarom doen ze wat ze doen en waar is de organisatie op weg naar toe? Het verhaal zorgt ervoor dat de organisatie zich positioneert ten opzichte van andere organisaties. Dergelijke verhalen laten zien wie je bent en waar je voor staat. Dat maakt je onderscheidend. Dit is ‘durven zijn.’

“Zonder verhaal heb je niets te vertellen.
Wat is jouw verhaal?”

 

Meer uit je evenement halen? Laat ons weten hoe we je kunnen helpen!

Inspirerende sessie plannen
image