.

Lancering nieuwe website, vip-platform, magazine en…

 

…nog veel meer!

Kijken we terug op 25 jaar MarQuis evenementen, dan kunnen we niet anders concluderen dan dat onze branche een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt en nog steeds doormaakt. Vandaag de dag zien én voelen we een duidelijke verschuiving van marketingdenken en -doen bij onze opdrachtgevers wat uiteraard ook veel invloed heeft op ‘onze’ branche.

 

Hoe kunnen en mogen evenementenbureaus hun rol (blijven) vervullen voor opdrachtgevers? Wat kunnen wij als organisatie, als team, specifiek doen om succesvol te zijn en blijven?

Zonder brutale ambities krijg je niets dan doorsnee resultaten.
Wat zijn de ambities van jouw organisatie?

Team MarQuis evenementen

Het goede behouden en tegelijkertijd de koers iets gewijzigd
Afgelopen jubileumjaar (25 jaar MarQuis) hebben we aangegrepen om onze organisatie naar een hoger plan te tillen. Diepte-interviews (onderzoek) met samenwerkingspartners, maar vooral ook onze opdrachtgevers, heeft veel nieuwe en relevante inzichten opgeleverd over de belangrijkste ontwikkelingen in de ‘markt’ versus onze rol die wij als evenementenbureau kunnen en mogen blijven vervullen.

Onderzoek heeft aangetoond dat we (nog steeds) het meest worden gewaardeerd voor onze hoge mate van expertise, onze betrouwbaarheid, onuitputtelijke bron van inspiratie en het onvoorwaardelijke ontzorgen. Hier zijn we als team uiteraard trots op! Maar er is meer…

Als team hebben we het goede behouden maar hebben we tegelijkertijd onze koers iets gewijzigd. Het blijkt een goede zet te zijn geweest. Opdrachtgevers vinden ons als organisatie ‘volwassener’ geworden. Steeds meer worden we gezien als betrouwbare partner dan alleen een leverancier. 

Binnen de kaders van extern winnen is intern beginnen, hebben we ook de samenstelling van ons team veranderd. Creatieve professionals met verschillende specialismen bundelen nu dagelijks hun krachten wat resulteert in creatieve en strategische eventconcepten die bijdragen aan het naar een hoger plan tillen van organisaties, merken en mensen.

Verandering, we kunnen er op wachten, of we creëren het zelf
Wij creëren verandering liever zelf. Het realiseren van een compleet vernieuwde website en een VIP-platform (Value Information Platform) bomvol met waardevolle en relevante content, inspirerende eventcases, interviews met samenwerkingspartners, opdrachtgevers en visiedocumenten, zijn initiatieven die een stevig fundament leggen voor de nabije toekomst. Deze ontwikkelingen maken dat we als organisatie sneller, flexibeler en relevanter kunnen inspelen op veranderingen in de markt van vandaag en morgen.

Op moment van schrijven (1 mei 2017) hebben tevens ruim 400 bedrijven en organisaties van ondernemend Nederland ons magazine (MarQizine) al fysiek kunnen ontvangen. Een magazine dat de kracht van l!ve laat zien. Ons magazine nog niet ontvangen? Het magazine (en vele andere items) kan je nu downloaden op ons online vip-platform.

De kracht van l!ve
In onze branche onderstrepen we graag de kracht van l!ve. Juist de opkomst van internet en sociale media maakt dat de kracht van live enorm toeneemt. Een mooie ontwikkeling is dat bedrijven en organisaties dit ook steeds meer inzien. Marketeers herkennen én erkennen steeds meer de kracht van live. Als er één ding is dat marketeers vandaag de dag goed begrijpen, dan is het dat ‘live experience’ een essentieel onderdeel uitmaakt van de customer journey. Zelden stond het event zo in de kern van de marketingmix. Nog maar gezwegen over de ‘nieuwe’ generatie die nu het bedrijfsleven instroomt, voor deze generatie is de winnende mix: content, sociale media en l!ve. Ben jij klaar voor morgen?

Wij ondersteunen bedrijven en organisaties bij het bedenken, ontwikkelen en produceren van eventconcepten die bijdragen aan het ‘future-proof’ maken van organisaties, merken en de mensen. Wij zijn team MarQuis.